Kapituła Publicznej Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Ujeździe co roku postanawia uhonorować tytułem "Przyjaciel Szkoły" osoby, firmy, instytucje, organizacje, których zaangażowanie w istotny sposób wpłynęło na podwyższenie jakości pracy szkoły, poprawę bazy materialnej oraz tworzenie pozytywnego wizerunku szkoły w środowisku.
REGULAMIN
przyznawania honorowego tytułu
PRZYJACIEL SZKOŁY
1. Przyjacielem Publicznej Szkoły Podstawowej im. A. Mickiewicza w Ujeździe może zostać osoba fizyczna, firma, instytucja lub organizacja, która przyczyniła się do rozwoju szkoły i podniesienia jej rangi w środowisku, w szczególności za:
* znaczącą pomoc materialną i finansową na rzecz wspierania działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych
* wieloletnie bezinteresowne działania o charakterze stałej, opartej na przyjacielskich relacjach współpracy
* wspieranie działań wpływających na pozytywny wizerunek szkoły w środowisku lokalnym
2. Z propozycją przyznania tytułu mogą wystąpić:
* Dyrektor Szkoły
* Rada Pedagogiczna
* Rada Rodziców
* Samorząd Uczniowski
3. Tytuł "Przyjaciela Szkoły" przyznawany jest przez KAPITUŁĘ, w skład której wchodzą:
* Dyrektor Szkoły
* Przedstawiciel Rady Pedagogicznej
* Przewodniczący Rady Rodziców
* Przewodniczący Samorządu Uczniowskiego
4. Osoba, instytucja, firma lub organizacja, której przyznano tytuł otrzymuje:
* pamiątkowy dyplom * certyfikat
5. Nadanie honorowego tytułu PRZYJACIELA SZKOŁY odbywa się w obecności społeczności szkolnej na uroczystości zakończenia roku szkolnego. Nominowani poinformowani zostają odpowiednio wcześniej, by umożliwić im osobiste uczestnictwo.
6. Aktu wręczenia dokonuje Dyrektor Szkoły.
7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 31.05.2010 roku